Whitepaper
Je business-strategie voor een anderhalvemeter-economie
Wat lees je in deze whitepaper?
- Wat de anderhalvemeter-economie voor ondernemen betekent en welke kansen dat biedt voor jouw business.
- Hoe jouw (B2B) product, software of dienstverlening in de huiskamer van je doelgroep komt.
- Voorbeelden van kansen in de anderhalvemeter-economie: voor e-commerce en logistiek, voor innovaties en kansen voor je marketing.
Bepaal jouw strategische
antwoord op de crisis
De crisis biedt ook kansen en mogelijkheden voor ondernemers. Om deze te benutten, is het voor jouw business van belang om een goede strategie te hebben. Hoe bepaal je deze?
Met een impact-analyse, op basis van 5 essentiƫle karakteristieken, breng je de impact van de crisis op jouw business in kaart. Hoe belangrijker het element voor je business, hoe groter de impact. Op basis van deze analyse kun je jouw strategische antwoord formuleren.
Strategische veranderingen voor de anderhalvemeter-economie
De corona-crisis heeft nu al een forse en waarschijnlijk blijvende impact op de economie en onze manier van werken. Welke invloed heeft de crisis op jouw business? En op welke kansen kun je inspelen om je business draaiende te houden, of zelfs sterker uit de crisis te komen? In deze whitepaper lees je inzichten over veranderend koopgedrag en over de impact op jouw specifieke (B2B) branche. Daarnaast bieden we een tool waarmee jij jouw strategisch antwoord op de crisis kunt bepalen. Zo kun je jouw business op de lange termijn voorbereiden, in een post-corona-wereld.