35 marketing doelstellingen én hoe je ze optimaal inzet

Wat is belangrijker dan goede content, mooie designs, creatieve campagnes en een converterende website? Inzicht in wat dit oplevert natuurlijk! Hoe maak je de bijdrage van marketing aan de business doelstellingen zichtbaar en welke kpi’s kun je daarvoor gebruiken? Speciaal voor jou zijn we op jacht gegaan naar de beste marketingdoelstellingen; deze hebben we gebundeld in het het Marketing Managers Playbook.

Mockup Whitepaper Markting Playbook

Zorg voor meer inzicht in je marketing

Download het playbook
Nut van marketingdoestellingen

Het nut van marketing doelstellingen

Het opstellen van goede marketingdoelstellingen -en het actief nastreven ervan- wordt nogal eens onderschat. Zonde! Heldere (marketing)doelstellingen geven je richting, zijn een manier om te kunnen rapporteren naar de rest van de organisatie en vormen een fundament waarop je beslissingen neemt en nieuwe strategieën formuleert.

Marketing gaat verder dan leuke campagnes en een mooie website; je wilt marketing die werkt, die resultaat oplevert en content die resoneert met jouw doelgroep. De manier om dit in kaart te brengen: data en marketingdoelstellingen.

Wat ontvang je in het playbook?

  • 35 marketing-doelstellingen
  • Tips & tricks die resultaat garanderen
  • Manieren om marketing meetbaar te maken

Heldere marketingdoelen, speciaal voor jou

Mockup Whitepaper Markting Playbook

Download het marketing manager playbook

Realiseer groei met heldere marketing  doelstellingen

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Kies je voor accepteren, dan plaatsen we alle cookies. Kies je voor afwijzen, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen.

Accepteren Weigeren Meer opties

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Functionele cookies
Arrow down

Functionele cookies zijn essentieel voor het correct functioneren van onze website. Ze stellen ons in staat om basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde gebieden mogelijk te maken. Deze cookies verzamelen geen persoonlijke informatie en kunnen niet worden uitgeschakeld.

Analytische cookies
Arrow down

Analytische cookies helpen ons inzicht te krijgen in hoe bezoekers onze website gebruiken. We verzamelen geanonimiseerde gegevens over pagina-interacties en navigatie, waardoor we onze site voortdurend kunnen verbeteren.

Marketing cookies
Arrow down

Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om relevante advertenties te vertonen aan de individuele gebruiker. Door deze cookies toe te staan, help je ons relevante inhoud en aanbiedingen aan je te vertonen.

Accepteren Opslaan

Webinar Cookieloze Tijdperk

Google Chrome is gestart met het blokkeren van Third-Party Cookies. Ben jij nog niet gestart met het cookieloze tijdperk? Bekijk ons on-demand webinar en ontdek de impact voor jou en welke oplossingen er zijn.