Playbook voor marketing managers
Wat is belangrijker dan goede content, mooie designs, creatieve campagnes en een converterende website? Inzicht in wat dit oplevert natuurlijk! Hoe maak je de bijdrage van marketing aan de business doelstellingen zichtbaar en welke kpi’s kun je daarvoor gebruiken?
Speciaal voor jou zijn we op jacht gegaan naar de beste marketingdoelstellingen; deze hebben we gebundeld in het het Marketing Managers Playbook.
Het opstellen van goede marketingdoelstellingen -en het actief nastreven ervan- wordt nogal eens onderschat. Zonde! Heldere (marketing)doelstellingen geven je richting, zijn een manier om te kunnen rapporteren naar de rest van de organisatie en vormen een fundament waarop je beslissingen neemt en nieuwe strategieën formuleert.
Marketing gaat verder dan leuke campagnes en een mooie website; je wilt marketing die werkt, die resultaat oplevert en content die resoneert met jouw doelgroep. De manier om dit in kaart te brengen: data en marketingdoelstellingen.
Om je op weg te helpen, hebben we een scala aan verschillende soorten marketingdoelstellingen voor je verzameld. Deze categorieën kun je verwachten:
Ook werken met heldere marketingdoelstellingen, resultaten en rapportages? Download dan het playbook voor marketing managers!