Meet the team

Mindset, cultuur, structuur en een enthousiaste groep. 

Alles in dienst van marketing die altijd raakt!

Meet the team​ - Contentleaders over ons

Contentleaders bestaat uit een team van 25 gedreven en resultaatgerichte marketing-fanatiekelingen. Wij verbinden de juiste strategie naadloos aan een excellente uitvoering. In combinatie met directe, open en creatieve communicatie helpen we bedrijven hun doelen te realiseren.

We combineren kennis van verschillende branches met de expertise van verschillende marketing disciplines. Zo leren we van onze klanten én van elkaar. Op deze manier zetten we de beste campagnes voor jouw doelgroep neer.

Ons team bestaat uit:

Enthousiaste
(online) marketeers

Scherpe
strategen

Creative conceptontwikkelaars

Leergierige
copywriters

Fantastische grafische vormgevers

Razendsnelle front- én back-end developers

Beregoede foto- en videografen

Een nauwkeurige
planner

Leer ons beter kennen

Sander Seton

Head of sales & marketing

Impact, daar krijgt Sander energie van. Als Head of Sales & Marketing is hij het liefst bezig om het elke dag net een beetje anders en beter te doen om zo het verschil te kunnen maken. Heeft nog met Windows 95 gewerkt in een tijd dat Google niet bestond (hij ontkent dit overigens).

Lotte Vliegen

Online marketeer

Nieuwsgierig naar alles wat met online marketing te maken heeft en altijd in voor nieuwe uitdagingen. Komt ‘Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan’, je bekend voor? Vast van deze hier 😉

Milan Blauwendraat

Allround marketeer

User Centered, vanuit dat oogpunt gaat Milan te werk. Hij leert graag en is altijd op zoek naar de beste online resultaten. Op de weg naar online succes is ‘perfect’ voor hem nog steeds niet genoeg.

Corne Haasjes

Planner

Niets is te gek voor Corné. Hij wil alles graag weten. Daarvoor duikt hij helemaal onder in nieuwe dingen. Alles is te leren en alles kan beter, die woorden zijn bij hem op het lijf geschreven.

Cornelis Scheltinga

Founder & Technisch marketeer

Cornelis is een online alleskunner en specialist in het bouwen van WordPress websites. Hij is creatief, kritisch, betrokken, altijd vol optimisme en heeft bijzonder veel doorzettingsvermogen.

Daniëlle van Gils

Copywriter

Met haar scherpe pen gaat Daniëlle voor heldere en letterperfecte teksten. Ze schakelt snel in stijl en inhoud, en verliest de context niet uit het oog. Boekenwurm vergroeid met internet.

Tim Roks

Copywriter

Wat voor content je ook nodig hebt, Tim regelt het en zorgt dat het van topkwaliteit is. Verder gek op auto’s, muziek en (flauwe) woordgrappen. Ga – op eigen risico – naar timsaver.com voor een indruk van zijn flappen (= flauwe + grappen).

Mark van Ginkel

Front-end developer

Mark de III is met trots de derde van zijn soort. Als front-end developer zet hij met doorzettingsvermogen en creativiteit designs om naar WordPress websites.

Mark-Jan Brouwer

Grafisch ontwerper

Mark2 is onze stagiair grafische vormgeving. Met zijn kennis van vorm en typografie zorgt hij voor het visualiseren van concepten. Hij is creatief en vol goede ideeën.

Maritt ten Hoedt

Online marketeer

Nieuwsgierig en direct. Dat is hoe we Maritt kunnen omschrijven. Zij zal zich helemaal onderdompelen in de principes van Online Marketing en laat graag haar creativiteit de vrije loop.

Nikki Mul

Copywriter

Leergierig, goedlachs en een doorzetter. Nikki bijt zich vast in een tekst en laat pas los als elke komma zorgvuldig is afgewogen. Liefhebber van popcultuur, Europese steden, boeken, fijn eten en rode wijn.

Sietske Leenders

Marketingmanager

Legt snel contact en zorgt dat klant en team ongedwongen samenwerken. Sietske weet dat “nee” bestaat, maar maakt liever alles mogelijk. Het resultaat telt zonder dat de weg erheen onprettig is.

Bas van Domselaar

Videograaf

Met zijn lengte van twee meter schiet Bas niet alleen de lucht in, maar ook al te graag video’s. Met zijn kennis van social media, heeft hij de perfecte combinatie om een verhaal over te brengen.

Mark Steenbeek

Art Director

Mark is onze Art-Director, hij helpt klanten het precies passende verhaal te vertellen. Met zijn designskills visualiseert hij concepten. Zijn ontbijt bestaat uit kaviaar met champagne.

Surainy Carolus

Online Marketeer

Als voormalig stagiair App-ontwikkelaar, zijn carriere als sales consultant en ten slotte zijn ervaring als online marketeer maakt Surainy de perfecte aanvulling op ons online marketing-team!

Kelvin Hagebeuk

Grafisch ontwerper

Van de conceptontwikkeling tot het eindresultaat zorgt Kelvin voor mooie, strakke grafische uitingen. Zijn specialiteiten zijn beeldvorming en typografie. Hij is creatief, nauwkeurig en een tikkie eigenwijs.

Floor de Wilde

Copywriter

Vindingrijk taalgebruik zonder onnodige opsmuk. Recht voor z’n raap en recht uit het hart; zoals Floor is, zo zijn haar teksten. Naast haar expertise voor schrijven een wandelend bierwoordenboek en fanatiek vinylverzamelaar.

Roald van den Berkhof

Founder & Online marketeer

Ontwikkelde zichzelf van systeembeheerder tot allround marketeer, zijn passie, alles technisch. Met enorm oog voor detail zet hij onze klanten op voorsprong. Een goed gesprek over strategie is aan hem zeker besteed. (half man, half nerd, half car)

Israel van Bedijk

Founder & Strategisch marketeer

Resultaatgericht creatief, zo laat Israël, (met of zonder puntjes op de ‘e’) zich graag omschrijven. In zijn rol als strategisch marketeer daagt hij klanten uit samen succes te boeken op korte en lange termijn.

Mathijs van der Hurk

Marketingmanager

Bedenkt creatieve resultaatgerichte marketingstrategieën met als basis goede buyer persona’s en een duidelijke customer journey. Daarbij kan je hem niet gelukkiger maken dan met een marketingdashboard vol met data!

Sander Hupkes

Grafisch ontwerper

Een unieke combinatie van vorm en techniek. Sander ontwerpt en bouwt. Zijn passie voor nachtvissen zorgt ervoor dat -als hij zijn hengel heeft uitgegooid- hij ’s ochtends met een grote glimlach het kantoor binnen wandelt.

Pieter Stark

Back-end developer

Een verre neef van Iron Man die alles voor elkaar krijgt achter de schermen van een website of applicatie. Pieter is een back-end superheld maar heeft geen superheldenpak nodig om er een te zijn.

Nieuwsgierig?

Kom een kopje koffie drinken!
Daar zijn we allemaal wel voor te porren.