Wij zijn resultaatmakers

Resultaat boeken

Mindset, structuur en cultuur die samen
gericht zijn op één ding: resultaat boeken

Vanaf het allereerste moment dat je zakendoet met Contentleaders zul je het merken. Met alles wat we doen, stralen we een nieuwe tijd in marketing uit. We rekenen af met ineffectieve, traditionele marketingafdelingen en externe bureaus. Wij laten onze klanten echt groeien. Hoe? Door directe, open en creatieve communicatie.

Door het continu zoeken naar nieuwe tools, kennis en manieren om onszelf en dus de klant beter te maken. Door verbeteringen te verwelkomen en te omarmen. Contentleaders werkt merkbaar anders, merkbaar beter. Wat ons betreft de nieuwe norm voor het marketing- en reclamebureau van de toekomst. Hoe we dat aanpakken? Ontdek het in onze brochure.

Kom alles over ons te weten: onze diensten, werkwijze, wie we zijn en waarom we je als geen ander kunnen helpen met groei

Contentleaders brochure
  • Samgar Renkema
    Samgar Renkema Allround marketeer

    Brengt strategie en creativiteit samen in doeltreffende campagnes. Samgar is enthousiast, vindingrijk en streeft altijd naar het beste resultaat. Zowel in zijn werk als op zijn gitaar weet hij de juiste snaar te raken.

  • Roald van den Berkhof
    Roald van den Berkhof Online marketeer

    Ontwikkelde zichzelf van systeembeheerder tot allround marketeer, zijn passie, alles technisch. Met enorm oog voor detail zet hij onze klanten op voorsprong. Een goed gesprek over strategie is aan hem zeker besteed. (half man, half nerd, half car)

  • Rob Kooij
    Rob Kooij Videograaf

    Rob denkt niet in problemen maar in oplossingen. Creatief en altijd in voor een praatje. Voor de camera en achter de camera heeft hij het altijd erg naar z’n zin. Video nodig? Kom maar door!

    • Chris de Groot
      Chris de Groot Technisch marketeer

      API’s, PHP, Javasript, JQuery, Ajax; Chris draait er z’n hand niet meer voor om. Hoewel hij denkt in enen en nullen, bouwt hij websites en applicaties die voor de eindgebruiker praktisch en gebruiksvriendelijk zijn.

    • Milan Blauwendraat
      Milan Blauwendraat Allround marketeer

      User Centered, vanuit dat oogpunt gaat Milan te werk. Hij leert graag en is altijd op zoek naar de beste online resultaten. Op de weg naar online succes is ‘perfect’ voor hem nog steeds niet genoeg.

    • Sietske Leenders
      Sietske Leenders Relatiebeheerder

      Legt snel contact en zorgt dat klant en team ongedwongen samenwerken. Sietske weet dat “nee” bestaat, maar maakt liever alles mogelijk. Het resultaat telt zonder dat de weg erheen onprettig is.

    • Corné Haasjes
      Corné Haasjes Planner

      Niets is te gek voor Corné. Hij wil alles graag weten. Daarvoor duikt hij helemaal onder in nieuwe dingen. Alles is te leren en alles kan beter, die woorden zijn bij hem op het lijf geschreven.

    • Israel van Bedijk
      Israel van Bedijk Strategisch marketeer

      Resultaatgericht creatief, zo laat Israël, (met of zonder puntjes op de ‘e’) zich graag omschrijven. In zijn rol als strategisch marketeer daagt hij klanten uit samen succes te boeken op korte en lange termijn.

    • Tim van Kooten
      Tim van Kooten Cameraman / Editor

      Tim is een jonge gedreven video editor. Gespecialiseerd in VR, op dit deelgebied studeerde hij ook af. Tim verbaast je in 360º! Fingerprint, atb, put it in the hard disk!

    • Mark Steenbeek
      Mark Steenbeek Junior Art-Director

      Mark is onze Junior Art-Director, hij helpt klanten het precies passende verhaal te vertellen. Met zijn designskills visualiseert hij concepten. Zijn ontbijt bestaat uit kaviaar met champagne.

    • Bas van Domselaar
      Bas van Domselaar Videograaf

      Met zijn lengte van twee meter schiet Bas niet alleen de lucht in, maar ook al te graag video’s. Met zijn kennis van social media, heeft hij de perfecte combinatie om een verhaal over te brengen.

    • Edwin van Druten
      Edwin van Druten Copywriter

      Is jong en wil wat. Houdt van geschiedenis, maar schuwt de vooruitgang niet. Edwin werkt snel, zuigt informatie op als een spons en probeert alsmaar te verbeteren als schrijver.

    • Cornelis Scheltinga
      Cornelis Scheltinga Technisch marketeer

      Cornelis is een online alleskunner en specialist in het bouwen van WordPress websites. Hij is creatief, kritisch, betrokken, altijd vol optimisme en heeft bijzonder veel doorzettingsvermogen.

    • Arno Baretta
      Arno Baretta Video marketeer

      Arno maakt bedrijfsvideo’s, training video’s, reclames en animaties van idee tot realisatie. Hij is een zeer gedreven en creatieve producer. Arno zorgt ervoor dat jouw verhalen impact hebben.

    • Daniëlle van Gils
      Daniëlle van Gils Copywriter

      Met haar scherpe pen gaat Daniëlle voor heldere en letterperfecte teksten. Ze schakelt snel in stijl en inhoud, en verliest de context niet uit het oog. Boekenwurm vergroeid met internet.

    • Robert van Geenhuizen
      Robert van Geenhuizen Business developer

      Niet alleen een sterke strategische denker maar ook sterk in het praktisch en creatief en visueel doorvertalen in producten, diensten, communicatie, businessmodellen en klantbeleving.

    • Sander Hupkes
      Sander Hupkes Grafisch ontwerper

      Een unieke combinatie van vorm en techniek. Sander ontwerpt en bouwt. Zijn passie voor nachtvissen zorgt ervoor dat  -als hij zijn hengel heeft uitgegooid- hij ’s ochtends met een grote glimlach het kantoor binnen wandelt.

    • Kelvin Hagebeuk
      Kelvin Hagebeuk Grafisch ontwerper

      Van de conceptontwikkeling tot het eindresultaat zorgt Kelvin voor mooie, strakke grafische uitingen. Zijn specialiteiten zijn beeldvorming en typografie. Hij is creatief, nauwkeurig en een tikkie eigenwijs.

    Mindset, structuur en cultuur die samen
    gericht zijn op één ding: resultaat boeken