Wij zijn resultaatmakers

Resultaat boeken

Mindset, structuur en cultuur die samen
gericht zijn op één ding: resultaat boeken

Vanaf het allereerste moment dat je zakendoet met Contentleaders zul je het merken. Met alles wat we doen, stralen we een nieuwe tijd in marketing uit. We rekenen af met ineffectieve, traditionele marketingafdelingen en externe bureaus. Wij laten onze klanten echt groeien. Hoe? Door directe, open en creatieve communicatie.

Door het continu zoeken naar nieuwe tools, kennis en manieren om onszelf en dus de klant beter te maken. Door verbeteringen te verwelkomen en te omarmen. Contentleaders werkt merkbaar anders, merkbaar beter. Wat ons betreft de nieuwe norm voor het marketing- en reclamebureau van de toekomst. Hoe we dat aanpakken? Ontdek het in onze brochure.

Kom alles over ons te weten: onze diensten, werkwijze, wie we zijn en waarom we je als geen ander kunnen helpen met groei

Contentleaders brochure
  • Floor de Wilde
    Floor de Wilde Copywriter

    Vindingrijk taalgebruik zonder onnodige opsmuk. Recht voor z’n raap en recht uit het hart; zoals Floor is, zo zijn haar teksten. Naast haar expertise voor schrijven een wandelend bierwoordenboek en fanatiek vinylverzamelaar.

  • Sietske Leenders
    Sietske Leenders Relatiebeheerder

    Legt snel contact en zorgt dat klant en team ongedwongen samenwerken. Sietske weet dat “nee” bestaat, maar maakt liever alles mogelijk. Het resultaat telt zonder dat de weg erheen onprettig is.

  • Robert van Geenhuizen
    Robert van Geenhuizen Business developer

    Niet alleen een sterke strategische denker maar ook sterk in het praktisch en creatief en visueel doorvertalen in producten, diensten, communicatie, businessmodellen en klantbeleving.

  • Surainy Carolus
    Surainy Carolus ONLINE MARKETEER

    Als voormalig stagiair App-ontwikkelaar, zijn carriere als sales consultant en ten slotte zijn ervaring als online marketeer maakt Surainy de perfecte aanvulling op ons online marketing-team!

  • Cornelis Scheltinga
    Cornelis Scheltinga Technisch marketeer

    Cornelis is een online alleskunner en specialist in het bouwen van WordPress websites. Hij is creatief, kritisch, betrokken, altijd vol optimisme en heeft bijzonder veel doorzettingsvermogen.

  • Edwin van Druten
    Edwin van Druten Copywriter

    Is jong en wil wat. Houdt van geschiedenis, maar schuwt de vooruitgang niet. Edwin werkt snel, zuigt informatie op als een spons en probeert alsmaar te verbeteren als schrijver.

  • Lotte Vliegen
    Lotte Vliegen Online marketeer

    Nieuwsgierig naar alles wat met online marketing te maken heeft en altijd in voor nieuwe uitdagingen. Komt ‘Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan’, je bekend voor? Vast van deze hier :wink:

  • Kelvin Hagebeuk
    Kelvin Hagebeuk Grafisch ontwerper

    Van de conceptontwikkeling tot het eindresultaat zorgt Kelvin voor mooie, strakke grafische uitingen. Zijn specialiteiten zijn beeldvorming en typografie. Hij is creatief, nauwkeurig en een tikkie eigenwijs.

  • Milan Blauwendraat
    Milan Blauwendraat Allround marketeer

    User Centered, vanuit dat oogpunt gaat Milan te werk. Hij leert graag en is altijd op zoek naar de beste online resultaten. Op de weg naar online succes is ‘perfect’ voor hem nog steeds niet genoeg.

  • Corné Haasjes
    Corné Haasjes Planner

    Niets is te gek voor Corné. Hij wil alles graag weten. Daarvoor duikt hij helemaal onder in nieuwe dingen. Alles is te leren en alles kan beter, die woorden zijn bij hem op het lijf geschreven.

  • Israel van Bedijk
    Israel van Bedijk Strategisch marketeer

    Resultaatgericht creatief, zo laat Israël, (met of zonder puntjes op de ‘e’) zich graag omschrijven. In zijn rol als strategisch marketeer daagt hij klanten uit samen succes te boeken op korte en lange termijn.

  • Maritt ten Hoedt
    Maritt ten Hoedt Online marketeer

    Nieuwsgierig en direct. Dat is hoe we Maritt kunnen omschrijven. Zij zal zich helemaal onderdompelen in de principes van Online Marketing en laat graag haar creativiteit de vrije loop.

  • Daniëlle van Gils
    Daniëlle van Gils Copywriter

    Met haar scherpe pen gaat Daniëlle voor heldere en letterperfecte teksten. Ze schakelt snel in stijl en inhoud, en verliest de context niet uit het oog. Boekenwurm vergroeid met internet.

  • Mark Steenbeek
    Mark Steenbeek Junior Art-Director

    Mark is onze Junior Art-Director, hij helpt klanten het precies passende verhaal te vertellen. Met zijn designskills visualiseert hij concepten. Zijn ontbijt bestaat uit kaviaar met champagne.

  • Sander Hupkes
    Sander Hupkes Grafisch ontwerper

    Een unieke combinatie van vorm en techniek. Sander ontwerpt en bouwt. Zijn passie voor nachtvissen zorgt ervoor dat  -als hij zijn hengel heeft uitgegooid- hij ’s ochtends met een grote glimlach het kantoor binnen wandelt.

  • Robin Verhoeks
    Robin Verhoeks GRAFISCH ONTWERPER

    Robin (met de lange o) weet als geen ander om buiten de lijntjes te kleuren, mede meegekregen vanuit de kunstacademie. Hij is één en al oor voor fotografie, film én muziek, wat hem inspireert om vanuit meerdere invalshoeken tot zijn ontwerpen te komen.

  • Tim Roks
    Tim Roks Copywriter

    Wat voor content je ook nodig hebt, Tim regelt het en zorgt dat het van topkwaliteit is. Verder gek op auto’s, muziek en (flauwe) woordgrappen. Ga – op eigen risico – naar timsaver.com voor een indruk van zijn flappen (= flauwe + grappen).

  • Bas van Domselaar
    Bas van Domselaar Videograaf

    Met zijn lengte van twee meter schiet Bas niet alleen de lucht in, maar ook al te graag video’s. Met zijn kennis van social media, heeft hij de perfecte combinatie om een verhaal over te brengen.

  • Roald van den Berkhof
    Roald van den Berkhof Online marketeer

    Ontwikkelde zichzelf van systeembeheerder tot allround marketeer, zijn passie, alles technisch. Met enorm oog voor detail zet hij onze klanten op voorsprong. Een goed gesprek over strategie is aan hem zeker besteed. (half man, half nerd, half car)

Mindset, structuur en cultuur die samen
gericht zijn op één ding: resultaat boeken