Wij zijn resultaatmakers

Resultaat boeken

Mindset, structuur en cultuur die samen
gericht zijn op één ding: resultaat boeken

Vanaf het allereerste moment dat je zakendoet met Contentleaders zul je het merken. Met alles wat we doen, stralen we een nieuwe tijd in marketing uit. We rekenen af met ineffectieve, traditionele marketingafdelingen en externe bureaus. Wij laten onze klanten echt groeien. Hoe? Door directe, open en creatieve communicatie.

Door het continu zoeken naar nieuwe tools, kennis en manieren om onszelf en dus de klant beter te maken. Door verbeteringen te verwelkomen en te omarmen. Contentleaders werkt merkbaar anders, merkbaar beter. Wat ons betreft de nieuwe norm voor het marketing- en reclamebureau van de toekomst. Hoe we dat aanpakken? Ontdek het in onze brochure.

Contentleaders sessie
Contentleaders club
Contentleaders technisch marketeer
De Contentleaders Club

Kom alles over ons te weten: onze diensten, werkwijze, wie we zijn en waarom we je als geen ander kunnen helpen met groei

Contentleaders brochure
  • Robin Verhoeks
    Robin Verhoeks GRAFISCH ONTWERPER

    Robin (met de lange o) weet als geen ander om buiten de lijntjes te kleuren, mede meegekregen vanuit de kunstacademie. Hij is één en al oor voor fotografie, film én muziek, wat hem inspireert om vanuit meerdere invalshoeken tot zijn ontwerpen te komen.

  • Kelvin Hagebeuk
    Kelvin Hagebeuk Grafisch ontwerper

    Van de conceptontwikkeling tot het eindresultaat zorgt Kelvin voor mooie, strakke grafische uitingen. Zijn specialiteiten zijn beeldvorming en typografie. Hij is creatief, nauwkeurig en een tikkie eigenwijs.

  • Surainy Carolus
    Surainy Carolus ONLINE MARKETEER

    Als voormalig stagiair App-ontwikkelaar, zijn carriere als sales consultant en ten slotte zijn ervaring als online marketeer maakt Surainy de perfecte aanvulling op ons online marketing-team!

  • Mathijs van der Hurk
    Mathijs van der Hurk Marketingmanager

    Bedenkt creatieve resultaatgerichte marketingstrategieën met als basis goede buyer persona’s en een duidelijke customer journey. Daarbij kan je hem niet gelukkiger maken dan met een marketingdashboard vol met data!

  • Sander Hupkes
    Sander Hupkes Grafisch ontwerper

    Een unieke combinatie van vorm en techniek. Sander ontwerpt en bouwt. Zijn passie voor nachtvissen zorgt ervoor dat  -als hij zijn hengel heeft uitgegooid- hij ’s ochtends met een grote glimlach het kantoor binnen wandelt.

  • Cornelis Scheltinga
    Cornelis Scheltinga Technisch marketeer

    Cornelis is een online alleskunner en specialist in het bouwen van WordPress websites. Hij is creatief, kritisch, betrokken, altijd vol optimisme en heeft bijzonder veel doorzettingsvermogen.

  • Mark Steenbeek
    Mark Steenbeek Art-Director

    Mark is onze Art-Director, hij helpt klanten het precies passende verhaal te vertellen. Met zijn designskills visualiseert hij concepten. Zijn ontbijt bestaat uit kaviaar met champagne.

  • Lotte Vliegen
    Lotte Vliegen Online marketeer

    Nieuwsgierig naar alles wat met online marketing te maken heeft en altijd in voor nieuwe uitdagingen. Komt ‘Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan’, je bekend voor? Vast van deze hier :wink:

  • Israel van Bedijk
    Israel van Bedijk Strategisch marketeer

    Resultaatgericht creatief, zo laat Israël, (met of zonder puntjes op de ‘e’) zich graag omschrijven. In zijn rol als strategisch marketeer daagt hij klanten uit samen succes te boeken op korte en lange termijn.

  • Jessica Oudakker
    Jessica Oudakker Copywriter

    Jessica is onze copywriter van de andere kant van de oceaan. Born and raised in America, maar nu woonachtig in Amsterdam en dol op chocolade. J-O is gespecialiseerd in het schrijven en redigeren van Engelstalige teksten.

    • Matthijs van Til
      Matthijs van Til Online Marketeer
      Matthijs is creatief en altijd open voor nieuwe uitdagingen. Hij denkt graag mee met anderen en gaat altijd voor het beste resultaat. Verder maak je hem blij met een goede kop koffie.
    • Bas van Domselaar
      Bas van Domselaar Videograaf

      Met zijn lengte van twee meter schiet Bas niet alleen de lucht in, maar ook al te graag video’s. Met zijn kennis van social media, heeft hij de perfecte combinatie om een verhaal over te brengen.

    • Corné Haasjes
      Corné Haasjes Planner

      Niets is te gek voor Corné. Hij wil alles graag weten. Daarvoor duikt hij helemaal onder in nieuwe dingen. Alles is te leren en alles kan beter, die woorden zijn bij hem op het lijf geschreven.

    • Daniëlle van Gils
      Daniëlle van Gils Copywriter

      Met haar scherpe pen gaat Daniëlle voor heldere en letterperfecte teksten. Ze schakelt snel in stijl en inhoud, en verliest de context niet uit het oog. Boekenwurm vergroeid met internet.

    • Sietske Leenders
      Sietske Leenders Marketingmanager

      Legt snel contact en zorgt dat klant en team ongedwongen samenwerken. Sietske weet dat “nee” bestaat, maar maakt liever alles mogelijk. Het resultaat telt zonder dat de weg erheen onprettig is.

    • Pieter Stark
      Pieter Stark Back-end developer
      Een verre neef van Iron Man die alles voor elkaar krijgt achter de schermen van een website of applicatie. Pieter is een back-end superheld maar heeft geen superheldenpak nodig om er een te zijn.
    • Mark van Ginkel
      Mark van Ginkel Front-end developer

      Mark3 is met trots de derde van zijn soort. Als front-end developer zet hij met doorzettingsvermogen en creativiteit designs om naar WordPress websites.

    • Roald van den Berkhof
      Roald van den Berkhof Online marketeer

      Ontwikkelde zichzelf van systeembeheerder tot allround marketeer, zijn passie, alles technisch. Met enorm oog voor detail zet hij onze klanten op voorsprong. Een goed gesprek over strategie is aan hem zeker besteed. (half man, half nerd, half car)

    • Tim Roks
      Tim Roks Copywriter

      Wat voor content je ook nodig hebt, Tim regelt het en zorgt dat het van topkwaliteit is. Verder gek op auto’s, muziek en (flauwe) woordgrappen. Ga – op eigen risico – naar timsaver.com voor een indruk van zijn flappen (= flauwe + grappen).

    • Floor de Wilde
      Floor de Wilde Copywriter

      Vindingrijk taalgebruik zonder onnodige opsmuk. Recht voor z’n raap en recht uit het hart; zoals Floor is, zo zijn haar teksten. Naast haar expertise voor schrijven een wandelend bierwoordenboek en fanatiek vinylverzamelaar.

    • Maritt ten Hoedt
      Maritt ten Hoedt Online marketeer

      Nieuwsgierig en direct. Dat is hoe we Maritt kunnen omschrijven. Zij zal zich helemaal onderdompelen in de principes van Online Marketing en laat graag haar creativiteit de vrije loop.

    • Nikki Mul
      Nikki Mul Copywriter

      Leergierig, goedlachs en een doorzetter. Nikki bijt zich vast in een tekst en laat pas los als elke komma zorgvuldig is afgewogen. Liefhebber van popcultuur, Europese steden, boeken, fijn eten en rode wijn. 

    • Milan Blauwendraat
      Milan Blauwendraat Allround marketeer

      User Centered, vanuit dat oogpunt gaat Milan te werk. Hij leert graag en is altijd op zoek naar de beste online resultaten. Op de weg naar online succes is ‘perfect’ voor hem nog steeds niet genoeg.

    • Mark-Jan Brouwer
      Mark-Jan Brouwer GRAFISCH ONTWERPER

      Mark2 is onze stagiair grafische vormgeving. Met zijn kennis van vorm en typografie zorgt hij voor het visualiseren van concepten. Hij is creatief en vol goede ideeën.

      Mindset, structuur en cultuur die samen
      gericht zijn op één ding: resultaat boeken