Marketing as a Service, oftewel MaaS. Een vorm van dienstverlening waarbij je je marketing op abonnementsbasis uitbesteedt aan een extern marketingbureau. Een bureau zoals Contentleaders, dat de nodige kennis en expertise in huis heeft waarmee jouw organisatie haar marketing kan versterken of volledig uit handen geeft. En zeg nou zelf, marketing is een essentieel onderdeel van jouw bedrijfsvoering. Dus ook jij weet dat je met goede marketing meer resultaat kunt boeken! Je spreekt een x-aantal uren af en je bepaalt samen van tevoren de scope. Steeds meer marketingbureaus zijn overgestapt op dit model, omdat je hierdoor niet op projectbasis hoeft te werken.
We vertellen je graag meer over Marketing as a Service en de redenen waarom jij eigenlijk niet zonder kan! Wat is het domein van Marketing as a Service, en wat zijn nou de voordelen?
Wat is Marketing as a Service?
Marketing as a Service is een verdienmodel dat draait om een vast abonnement en voorspelbare kosten. Hiertegenover staat marketing op projectbasis, waarbij het om flexibele kosten draait. Beide vormen van marketing kun je uitbesteden. Wij geloven in de kracht van Marketing as a Service, waarbij de marketing wordt uitbesteed.
Twijfel je tussen het uitbesteden van je marketing of zelf je marketing regelen? Met Marketing as a Service kies je een externe marketingpartner voor de lange termijn. Met multidisciplinaire teams werk je in samenspraak continu aan het optimaliseren van jouw marketing. Het doel is simpel: jouw bedrijf laten groeien. En om dit te realiseren, ga je rond de tafel met je marketingpartner om te kijken waar de marketinguitdagingen van jouw organisatie liggen. Wanneer je deze uitdagingen in kaart hebt gebracht, staat er een compleet team aan specialisten voor je klaar om jouw bedrijf te laten groeien. Van copywriting tot development, elke discipline staat in zijn eigen kracht en draagt bij aan de ontwikkeling van jouw organisatie.
Marketing op projectbasis? Liever niet
- Projectmatig werken staat continuïteit in de weg.
- Projectmatig werken laat weinig ruimte voor eigen creativiteit.
- Projectmatig werken beperkt je flexibiliteit.
- Projectmatig werken werkt voor beide partijen onzekerheid in de hand.
Hoe werkt Marketing as a Service?
De formule van Marketing as a Service is simpel: je betaalt een vast bedrag per maand en je krijgt hier een specialistisch marketingteam voor terug. Dit team bestaat uit alle specialismen die je maar kunt bedenken op het gebied van marketing, waardoor jouw organisatie continu blijft innoveren. Jouw organisatie moet snel schakelen als prioriteiten veranderen. Logisch. Met Marketing as a Service heb jij een marketingpartner die flexibel meebeweegt én meedenkt over plotselinge veranderingen binnen jouw organisatie. Verplaatst de nadruk binnen jouw marketing op een ander product of een andere doelgroep? Geen probleem, door de jarenlange ervaring, specialistische kennis en ad hoc-mentaliteit van Contentleaders, kun je snel en efficiënt een andere koers gaan varen.
Benieuwd hoe Marketing as a Service jouw organisatie helpt met het behalen van doelstellingen? Download dan onze brochure!
4x de voordelen
van
Marketing as a Service
- Geen verrassingen
Het maandelijkse bedrag staat vast, dus je weet precies waar je aan toe bent. - Alles onder één dak
Alle specialismen binnen het marketingspectrum staan voor jou klaar. - Lange termijn
Doordat je een waterdicht plan opstelt, ben je verzekerd van ijzersterke marketing voor een langere periode. - Flexibiliteit
Jouw marketingteam beweegt met jouw organisatie mee, ondanks de strakke planning. Wil je snel een nieuwe dienst lanceren? Geen probleem!
Download nu onze brochure
Wil je meer weten over Marketing as a Service,
of wil je aan de slag met Contentleaders?