Resultaten die spreken

Thumbs up!

Mooi, al die woorden, maar wat voor resultaten
behalen we dan voor onze klanten?
Drie voorbeelden hieronder.

Rsult: van niets naar zeer
snelgroeiend bedrijf in één jaar
Vanaf het eerste moment hebben we Rsult intensief begeleid. We hebben samen de naam en huisstijl ontwikkeld. Wij bouwden de website, draaiden diverse campagnes en richtten marketing automation in. Het resultaat liegt er niet om. Na een jaar is Rsult een zeer snelgroeiend bedrijf. Op dit moment werken we aan nieuwe activiteiten van het bedrijf, voorbeelden zijn Dataswitcher en Rsult Secure. Deze labels zetten we binnen een maand in de markt. We ontwikkelden het verhaal, de website, de brochure en richtten marketing automation in.
Contentleaders Rsult
Contentleaders IzyGo
318 sales qualified leads in twee maanden voor accountantskantoor IzyGo
Accountantskantoor IzyGo, een nieuw concept dat we mede hebben ontwikkeld (website, huisstijl, logo), wilde meer restaurants als klant. Ons idee was de ontwikkeling van een online fiscale scan voor restaurants. Hiermee kunnen restaurants inzicht krijgen in hun fiscale kansen in slechts drie minuten. Het mooie aan deze scan is dat je direct kunt bellen om een afspraak te maken en tegelijkertijd een relevant gesprek kunt hebben. De scan hebben we onder restauranthouders gepromoot, via Facebook. Met 1800 euro advertentiebudget vulden 318 restaurants de scan in. Met slechts 5,60 euro per ingevulde scan is dit een zeer geslaagde campagne.
570 ingevulde slaapscans
voor Aangenaam Slapen in
slechts zes weken
Aangenaam Slapen is een innovatieve beddenwinkel die primair aan huis adviseert en verkoopt. Nieuwe contacten werden voornamelijk opgedaan via beurzen. Aangenaam Slapen zocht een schaalbare marketingmethode. We hebben op de nieuw ontwikkelde website een slaapscan geplaatst. Via de scan krijgen mensen een persoonlijk slaaprapport. Aangenaam Slapen heeft daardoor veel meer inzicht in de eventuele problemen van klanten gekregen. Met marketing automation hebben we de oplossing om op maat campagnes te maken, die klanten moeten attenderen op producten, die juist voor hen relevant zijn. De promotie van de scan verliep via Facebook. Dit resulteerde, met relatief laag budget, in zo’n 95 scans per week. Een prachtige groeigenerator!
Contentleaders slaapscans

Kom alles over ons te weten: onze diensten, werkwijze, wie we zijn en waarom we je als geen ander kunnen helpen met groei

Contentleaders brochure