Een resultaatgerichte website: aan de slag na strategie!

Wie gaat er na strategische plannen als eerste met een website aan de slag? De copywriter, die wil weten hoe het eruit komt te zien? Of de designer, die de inhoud en tekst wil weten? Die twee combineren, is voor veel bedrijven een lastige opgave. Dat zien wij anders!

Een website met impact kan niet zonder de synergie tussen designer en copywriter. Daarom beginnen zij samen aan de website, met een brainstorm. Dat versterkt de disciplines en zorgt dat copy en design optimaal op elkaar zijn afgestemd. We bedenken het niet alleen, maar zijn samen bezig met vragen als: wat past bij het merk? Wat is de gewenste uitstraling, in design en tekststijl?

Dat heeft wat voeten in de aarde voor ‘traditionele’ designers en copywriters. Een copywriter moet in staat zijn mee te denken met design, moet visueel kunnen denken, en een wireframe interpreteren. Een designer moet met copy en tekststijl mee kunnen denken, van een tekst weten of de uitstraling past bij het merk. Het hokjesdenken voorbij!

Kom alles over onze geïntegreerde marketingaanpak te weten:

Onze diensten, werkwijze, wie we zijn én waarom wij je als geen ander kunnen helpen met groei!