Wat onze grafisch vormgevers uniek maakt? Resultaatgericht ontwerpen. Het is niet alleen een kwestie van mooie dingen maken, het is een kwestie van gezamenlijke doelen behalen. Het is fijn als iets mooi is, maar het is nog beter wanneer een ontwerp werkt én resoneert bij de gewenste doelgroep. En ook dat doe je samen! Want teksten moeten in een ontwerp tot hun recht komen en online marketeers moeten zien dat een design de doelgroep kan triggeren.
Een huisstijl die bijdraagt
aan je merk en marketing
We gaan natuurlijk niet het geheim van onze grafisch vormgevers aan jou onthullen. Maar we kunnen je wel meenemen in de unieke aanpak. Wist je bijvoorbeeld dat ze, voordat ze daadwerkelijk starten, nadenken over de volgende vragen: wat moet het ontwerp losmaken, voor wie moet het iets losmaken, aan welke doelen moet het bijdragen, hebben we eerder met iets succes gedaan én natuurlijk heeft klant al iets voor ogen?
Onze grafisch vormgevers zetten voor elke klant een complete huisstijl neer. Dit leggen we vast in een handboek en houden we constant up-to-date. De huisstijl is een houvast, maar natuurlijk is er altijd ruimte voor nieuwe initiatieven en creatieve ingevingen. We verantwoorden waarom we bepaalde keuzes (kleuren, vormen, typografie) maken én waarom dit bijdraagt aan het merk en je marketingdoelstellingen. Dit geeft binnen én buiten jouw organisatie – denk aan pers of een partnernetwerken – herkenbaarheid en uniformiteit.Â
Grafische vormgeving
in synergie
Als vormgevers kijken we samen met tekstschrijvers en online marketeers of ontwerpen gaan werken. Eén beeld zegt misschien meer dan 1000 woorden. Maar als je zorgt dat beide elementen samenkomen, versterken deze elkaar. Synergie, de kracht van samenwerken: met enkel afzonderlijke partijen zou je hetzelfde resultaat niet eens kunnen behalen.
Daarnaast maken onze vormgevers gebruik van diverse tools. Welke kleuren zijn geschikt voor een CTA-button? Dan kijken we naar contrasterende kleuren in het kleurenspectrum. Willen we een prognose doen over hoe een doelgroep naar een ontwerp gaat kijken? Dan kunnen we dit onderzoeken met Eyetato. Als klant ben jij er daardoor zeker van dat je designs op orde zijn, strategisch en schaalbaar zijn én daarnaast blijven we constant verbeteren. We leren jou, jouw organisatie en de doelgroep steeds beter kennen. Over smaak valt te twisten, toch? Benieuwd naar meer?
Dit leveren onze
grafisch vormgevers
- Een complete huisstijl inclusief logo; samengevat in een handboek
- Brochures
- Whitepapers
- Leaflets
- Webontwerp
- Content Platforms
- Converterende landingspagina’s
- Vormgeving voor mailcampagnes
- Vormgeving voor social media
- Playbooks voor medewerkers
- Jaarrekeningen
- Visitekaartjes
- Emailhandtekening
- Offline materiaal: vlaggen, beursmateriaal, banners, posters
- Fotografie
- Video
Dit maakt onze grafisch vormgevers
uniek
Resultaatgericht ontwerpen
Het is niet alleen een kwestie van mooie dingen maken, het is een kwestie van gezamenlijke doelen behalen. Het is fijn als iets mooi is, maar het is nog beter wanneer een ontwerp werkt én resoneert bij de gewenste doelgroep. En ook dat doe je samen! Want teksten moeten in een ontwerp tot hun recht komen en online marketeers moeten zien dat een design de doelgroep kan triggeren.
Betrokken bij jouw merk
Onze vormgevers spreken klanten vaker dan hun eigen ouders. Wij vinden het namelijk ontzettend belangrijk om bij jou en bij jouw organisatie betrokken te zijn en te blijven. We willen weten wat er bij jullie leeft en wat jullie doelgroep triggert. Zodat we ontwerpen kunnen leveren die naadloos aansluiten bij het merk.
Slurpen data als marketeers
Het is niet alleen een kwestie van mooie dingen maken, het is een kwestie van gezamenlijke doelen behalen. Het is fijn als iets mooi is, maar het is nog beter wanneer een ontwerp werkt én resoneert bij de gewenste doelgroep. En ook dat doe je samen! Want teksten moeten in een ontwerp tot zijn recht komen en online marketeers moeten zien dat een design de doelgroep kan triggeren.
De kracht van samen
Als vormgevers kijken we samen met onze teamleden of ontwerpen gaan werken. Sluit het aan bij de geschreven teksten en staan de CTA’s op de goede plek? Een mooie landingspagina is één, maar als het niet leidt tot conversies belandt het toch echt in de prullenbak. Maar als je zorgt dat ontwerp, tekst en online marketing samenkomen, versterken deze elkaar.
Grafische vormgeving
eindresultaten:
Hier zijn ze dan
onze grafische vormgevers
Hier zijn ze dan
onze grafische vormgevers
Mark-Jan Brouwer (zeg maar Mark)
Altijd op de hoogte van de laatste design trends. Daarnaast een creatieve multi tool met een brede interesse van illustratie tot fotografie en van web tot print, niks is te gek.
Quinten de Graaf
Zoals de naam al doet vermoeden is Dimara een echte creatieveling. Als sinds kleins af aan is ze te vinden met een potlood in haar hand op zoek naar het beste design. Daarnaast vind je haar vaak achter de lens van haar camera of is ze bezig met eten.
Dimara van Busschbach
Creatieve duizendpoot, erg nieuwsgierig en een doorzetter: Dat is Lauren!  Ze is leergierig en wil zich continu ontwikkelen. Lauren ontwerpt vol enthousiasme verschillende designs. Als ze ergens mee begint, wil ze het zo goed mogelijk uitvoeren en gaat ze door tot het uiterste.
Lauren Jorritsma
Altijd op zoek naar meer om te leren. Met zijn passie voor alles wat met graphic design te maken heeft, streeft Mattheo altijd voor de best mogelijke oplossing voor de klant.
Mattheo van Voorst
Ontdek in onze brochure hoe wij jou kunnen helpen groeien
In onze brochure vertellen we over onze unieke methoden, tools en technieken.