Grafische vormgeving

is resultaatgericht ontwerpen

Grafisch ontwerpen bij Contentleaders

Wat onze grafisch vormgevers uniek maakt? Resultaatgericht ontwerpen. Het is niet alleen een kwestie van mooie dingen maken, het is een kwestie van gezamenlijke doelen behalen. Het is fijn als iets mooi is, maar het is nog beter wanneer een ontwerp werkt én resoneert bij de gewenste doelgroep. En ook dat doe je samen! Want teksten moeten in een ontwerp tot zijn recht komen en online marketeers moeten zien dat een design de doelgroep kan triggeren.

Een huisstijl die bijdraagt
aan je merk en marketing

We gaan natuurlijk niet het geheim van onze grafisch vormgevers aan jou onthullen. Maar we kunnen je wel meenemen in de unieke aanpak. Wist je bijvoorbeeld dat ze, voordat ze daadwerkelijk starten, nadenken over de volgende vragen: wat moet het ontwerp losmaken, voor wie moet het iets losmaken, aan welke doelen moet het bijdragen, hebben we eerder met iets succes gedaan én natuurlijk heeft klant al iets voor ogen?

Onze grafisch vormgevers zetten voor elke klant een complete huisstijl neer. Dit leggen we vast in een handboek en houden we constant up-to-date. De huisstijl is een houvast, maar natuurlijk is er altijd ruimte voor nieuwe initiatieven en creatieve ingevingen. We verantwoorden waarom we bepaalde keuzes (kleuren, vormen, typografie) maken én waarom dit bijdraagt aan het merk en je marketingdoelstellingen. Dit geeft binnen én buiten jouw organisatie – denk aan pers of een partnernetwerken – herkenbaarheid en uniformiteit. 

Grafisch ontwerp met Kelvin Hagebeuk
Grafisch ontwerp met Sander Hupkes 2

Grafische vormgeving
in synergie

Als vormgevers kijken we samen met tekstschrijvers en online marketeers of ontwerpen gaan werken. Eén beeld zegt misschien meer dan 1000 woorden. Maar als je zorgt dat beide elementen samenkomen, versterkt dit elkaar. Synergie, de kracht van samenwerken: met enkel afzonderlijke partijen zou je hetzelfde resultaat niet eens kunnen behalen.

Daarnaast maken onze vormgevers gebruik van diverse tools. Welke kleuren zijn geschikt voor een CTA-button? Dan kijken we naar contrasterende kleuren in het kleurenspectrum. Willen we een prognose doen over hoe een doelgroep naar een ontwerp gaat kijken? Dan kunnen we dit onderzoeken met Eyetato. Als klant ben jij er daardoor zeker van dat je designs op orde zijn, strategisch en schaalbaar zijn én daarnaast blijven we constant verbeteren. We leren jou, jouw organisatie en de doelgroep steeds beter kennen. Over smaak valt te twisten, toch? Benieuwd naar meer?

Dit leveren onze
grafisch vormgevers

Grafisch ontwerp met Mark-Jan

Dit maakt onze grafisch vormgevers
uniek

Resultaatgericht ontwerpen

Het is niet alleen een kwestie van mooie dingen maken, het is een kwestie van gezamenlijke doelen behalen. Het is fijn als iets mooi is, maar het is nog beter wanneer een ontwerp werkt én resoneert bij de gewenste doelgroep. En ook dat doe je samen! Want teksten moeten in een ontwerp tot zijn recht komen en online marketeers moeten zien dat een design de doelgroep kan triggeren.

Betrokken bij jouw merk

Onze vormgevers spreken klanten vaker dan hun eigen ouders. Wij vinden het namelijk ontzettend belangrijk om bij jou en bij jouw organisatie betrokken te zijn en te blijven. We willen weten wat er bij jullie leeft en wat jullie doelgroep triggert. Zodat we ontwerpen kunnen leveren die naadloos aansluiten bij het merk.

Dit maakt onze grafisch vormgevers uniek
Grafisch ontwerpen Contentleaders tekenen van wireframe

Slurpen data als marketeers

Het is niet alleen een kwestie van mooie dingen maken, het is een kwestie van gezamenlijke doelen behalen. Het is fijn als iets mooi is, maar het is nog beter wanneer een ontwerp werkt én resoneert bij de gewenste doelgroep. En ook dat doe je samen! Want teksten moeten in een ontwerp tot zijn recht komen en online marketeers moeten zien dat een design de doelgroep kan triggeren.

De kracht van samen

Als vormgevers kijken we samen met onze teamleden of ontwerpen gaan werken. Sluit het aan bij de geschreven teksten en staan de CTA’s op de goede plek? Een mooie landingspagina is één, maar als het niet leidt tot conversies belandt het toch echt in de prullenbak. Maar als je zorgt dat ontwerp, tekst en online marketing samenkomen, versterken deze elkaar.

Grafische vormgeving
eindresultaten:

Hier zijn ze dan
onze grafische vormgevers

Sander Hupkes

Hier zijn ze dan
onze grafische vormgevers

Een unieke combinatie van vorm en techniek. Sander ontwerpt en bouwt. Zijn passie voor nachtvissen zorgt ervoor dat -als hij zijn hengel heeft uitgegooid- hij ’s ochtends met een grote glimlach het kantoor binnenwandelt.

Sander Hupkes

Kelvin Hagebeuk

Van de conceptontwikkeling tot het eindresultaat zorgt Kelvin voor mooie, strakke grafische uitingen. Zijn specialiteiten zijn beeldvorming en typografie. Hij is creatief, nauwkeurig en een tikkie eigenwijs.

Kelvin Hagebeuk

Mark Jan

Mark de II van Contentleaders groeide door van stagiair grafische vormgeving naar grafisch vormgever. Met zijn kennis van vorm en typografie zorgt hij voor het visualiseren van concepten. Hij is creatief en zit vol goede ideeën.

Mark-Jan Brouwer (zeg maar Mark)

Brochure Contentleaders

Ontdek in onze brochure hoe wij jou kunnen helpen groeien

In onze brochure vertellen we over onze unieke methoden, tools en technieken.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.