Natuurlijk. De meesten van ons kunnen een aantal mooie zinnen op papier zetten, maar copywriting is meer dan dat. De toegevoegde waarde van onze copywriters ligt ergens anders; wij kijken naar het grote geheel. Sluit het aan bij de contentplanning, past het bij het merk, draagt het bij aan de marketingdoelstellingen? En misschien wel het belangrijkste: gaat jouw doelgroep het lezen?
Een goed begin is het halve werk. Bij copywriting moet de basis altijd kloppen. Daarom schakelen we met vormgevers, online marketeers en webdevelopers. Een titel kan aanspreken maar als het SEO-technisch niks oplevert, kan die alsnog de prullenbak in. En als alle teksten langer zijn dan verwacht, heeft de vormgever daar een flinke klus aan. Je kunt tekstschrijven natuurlijk uitbesteden aan een extern bureau. Maar hoe mooi is het als het gehele plaatje direct klopt?
Daarom gaan wij voor het optimale eindresultaat. We kennen de klant, de bijbehorende doelstellingen, de doelgroep en tone of voice. Hier passen we onze contentplannen op aan: van actuele blogs, complexe crisiscommunicatie tot complete mailcampagnes die leads opleveren. Na het tekstschrijven geven we het stokje niet zomaar door, we kijken samen met de vormgever naar het resultaat in design. Waar nodig zetten we de punten op de ‘i’.
En dan is het tekstschrijven klaar? Zeker niet. Wij komen niet onder de kritische blik van onze online marketeers uit. Zij kloppen bij ons aan als een tekst ergens niet aan voldoet. Verkeerde focus keywords, te weinig SEO termen of te lange meta descriptions, dat komt bij onze copywriting niet voor. Maar ook na publicatie stopt ons werk niet. Want hoe zeker we ook zijn van onze zaak, het kan gebeuren dat het de doelgroep niet triggert. Daarom zullen we teksten, ook na livegang, altijd blijven optimaliseren.
Onze copywriters spreken klanten vaker dan hun eigen ouders. Wij vinden het namelijk ontzettend belangrijk om bij jou en bij jouw organisatie betrokken te zijn en te blijven. We willen weten wat er bij jullie leeft. Zo kunnen we teksten leveren die naadloos aansluiten bij jouw merk.
We kijken naar data. Naar de marketingdoelstellingen, zodat we weten waar de copywriting aan moet bijdragen. Maar ook naar analyses van onze marketeers of onderzoeken. Van de best werkende LinkedIn advertentie tot de optimale lengte van een blogpost, titel of brochure.
Naast de copywriting, redigeren we veel. Zoals we al zeiden; iedereen kan een aantal mooie zinnen op papier pennen. Maar die ultieme kwaliteitsslag maken wij: extra komma hier, puntje daar. We kijken naar de opbouw, tone of voice, zinsbouw en het SEO-technische gedeelte. Daarnaast zorgen we ervoor dat het aansluit op design en online marketing.
Copywriting doe je niet alleen. Onze copywriters delen daarom kennis. We lezen elkaars teksten en blijven constant feedback geven waarmee we verder komen. We leren zo om het tekstschrijven zo goed te maken dat we op ieder moment onze keuzes kunnen pitchen en onderbouwen.
Net zo ongewoon als de naam doet vermoeden. Creatieve duizendpoot die valt over verkeerd geplaatste komma’s in het Nederlands én Engels. Mag je ‘s nachts alleen wakker maken voor macarons.
Geen familie van, maar wel onze kers op de appelmoes. Deze neerlandicus is onze ambassadeur van foutloos Nederlands. Zijn pen is niet alleen vlot, maar ook kritisch en weloverwogen. Draait doordeweeks productieve dagen, en in het weekend disco-hitjes aan elkaar.
Met bergen vol inlevingsvermogen en creativiteit, schrijft deze copywriter pakkende teksten. Emma communiceert jouw bedrijfsverhaal vol enthousiasme aan jouw doelgroep.
Vindingrijk taalgebruik zonder onnodige opsmuk. Recht voor z’n raap en recht uit het hart; zoals Floor is, zo zijn haar teksten. Naast haar expertise voor schrijven, een wandelend bierwoordenboek en fanatiek vinylverzamelaar.
In onze brochure vertellen we over onze unieke methoden, tools en technieken.