
Op een creatieve manier de juiste balans vinden tussen: wat heeft de doelgroep nodig én wat moet het merk uitstralen. Dat is de beste definitie van conceptontwikkeling. Het is veel meer dan iets ‘leuks’ maken voor een doelgroep of een mooie campagne uit de grond stampen. Uiteindelijk moet het werken. Zodat de leads straks als warme broodjes over de toonbank vliegen.
Een marketingplan
met realistische doelen
Om de blinkende stip op de horizon te bereiken, geven we jou marketingperspectief. Onze marketingstrategen maken een marketingplan aan de hand van uitgebreid strategisch onderzoek. We stellen realistische doelen vast en kaderen marketingactiviteiten. Daarna wordt het écht tijd om deze marketingactiviteiten vorm te gaan geven, aan de hand van conceptontwikkeling. Zo zorgen we er niet alleen voor dat mooie crossmediale campagnes worden gerealiseerd, we zorgen bovenal dat deze werken.
De twee belangrijkste vragen zijn: sluit het aan bij de doelgroep en draagt het bij aan de doelen van jouw organisatie? Hier ligt constant de focus; want alleen dan kunnen we daadwerkelijk groei realiseren. Stuk voor stuk dragen de campagnes bij aan het grotere merkverhaal en de bijbehorende doelgroep. We kunnen ervoor zorgen dat er een nieuwe doelgroep wordt aangesproken, dat een bestaande doelgroep wordt overtuigd of dat een bestaande klant tevreden wordt gehouden.
Inzicht uit
meerdere campagnes
Onze unieke werkwijze zorgt ervoor dat we meerdere campagnes voor jouw organisatie tegelijk kunnen draaien. Door nieuwe inzichten kunnen we snel sturen en structurele problemen oplossen. Resultaten worden vergeleken en direct geoptimaliseerd. Het zijn geen losse delen, maar binnen een campagne integreren alle onderdelen met elkaar. Doordat we voor langere tijd met klanten samenwerken, kunnen we in hoog tempo campagnes draaien en creëren we direct effect en draagvlak binnen jouw organisatie.
Creativiteit is
een middel
Alleen het pitchen van jouw probleem is voor ons voldoende. Wij doen de rest. Een briefing komt jouw kant op. Daar kun je op schieten en vervolgens – bij akkoord – gaan de motors op ons kantoor draaien. Maar we kunnen ook samen het creatieve proces op gang brengen, we maken gebruik van diverse gamestorming technieken om tot verfrissende concepten te komen. We maken uiteindelijk een creatieve paraplu: daar kunnen we in het vervolg nieuwe concepten onder hangen.
Benieuwd naar meer?
Dit leveren onze
conceptontwikkelaars
- Gamestorming sessies
- Het creatieve proces op gang brengen
- Unieke campagne-ideeën
- Creatieve campagnes die bijdragen aan het grote geheel
- Inzichten in resultaten van diverse campagnes
- Snelle en succesvolle optimalisaties
- Campagnes waarbij de onderdelen met elkaar integreren
Van concept naar
succesvol eindresultaat:
Hier zijn ze dan
onze marketingstrategen
Hier zijn ze dan
onze conceptontwikkelaars
Resultaatgericht creatief, zo laat Israël, (met of zonder puntjes op de ‘e’) zich graag omschrijven. In zijn rol als strategisch marketeer daagt hij klanten uit samen succes te boeken op korte en lange termijn.
Israel
Legt snel contact en zorgt dat klant en team ongedwongen samenwerken in de rol van marketingmanager. Sietske weet dat “nee” bestaat, maar maakt liever alles mogelijk. Het resultaat telt, zonder dat de weg erheen onprettig is.
Sietske
Als marketingmanger combineert hij al zijn ervaringen bij diverse bureaus tot unieke strategische plannen. Gaat nooit een uitdaging uit de weg, wel graag in combinatie met een mooi speciaalbiertje.
Mathijs
Ontdek in onze brochure hoe wij jou kunnen helpen groeien
In onze brochure vertellen we over onze unieke methoden, tools en technieken.