Contentleaders lanceert marketing podcast

Cornelis Scheltinga

Amersfoort – Tijdens Pur.Sang 2019, het marketingevenement van Contentleaders is de marketing podcast ‘Bull en Branie’ gelanceerd. De serie is bedacht om praktische tips te geven en zin en onzin van elkaar te scheiden. Het onderwerp van de eerste editie is Marketing Automation, een onderwerp waar onder marketeers veel over gesproken wordt. 

Cornelis Scheltinga, een van de oprichters van Contentleaders, bedacht de podcast en is blij dat de eerste versie een feit is. “We hopen marketeers en liefhebbers van het vak op deze manier een andere kijk te geven veel besproken onderwerpen. We nodigen marketeers dan ook van harte uit, aan te schuiven bij volgende podcast. We verwachten veel praktische tips en valkuilen en weinig Bullsh*t en Branie :).” 

Scheltinga vervolgt: “Podcasts in Nederland zijn nog nooit zo populair geweest zo blijkt uit onderzoek. Ruim 2,2 miljoen Nederlanders luisteren weleens naar podcasts. Maar veel marketingpodcasts in het nederlands zijn er helaas nog niet. We hopen dan ook in een behoefte te voorzien.” Lijkt het je leuk om een keer een podcast op te nemen, of achter de schermen te kijken laat een bericht achter.

Beluister onze eerste Marketing Podcast

Beluister onze meest recente Marketing Podcast